Veckorapport!

Det här skulle jag väl ha skrivit igår egentligen, men går ju att göra på en måndag med!

Så.. Första veckan lyckades jag få 18 personer att stanna upp en liten stund!
   Blev ju inte av att jag gick ut de tre sista dagarna av veckan men..

Fick en idé av en klasskompis att börja med "Veckans fråga", och det tyckte jag lät bra!
   Så blir väl att jag på söndag kommer göra en liten sammanfattning av svaren på den frågan.

Tycker det har vart skitkul att få träffa er och prata en snabbis!
   Alla har vart så glada och trevliga!! :D

Särskilt inspirerande var Erika och Jörgen som jag träffade första dagen, de var så otroligt positiva till min sida och tyckte att jag skulle fortsätta!
   För man börjar ju undra  vad man håller på med när man fått flera "nej" efter varran..
Men så fort någon vill vara med blir man pepp igen!

Det är skumt att man kan få en så stor bild av en person på bara några minuter..! 
   Jag skulle lätt kunna skriva alla positiva tankar jag fått om allt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0