Simon


Namn

Simon

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Då skulle jag väl heta Simon kanske

Ålder

28

Vart är du på väg just nu?
På väg till mitt studentrum

Varför är du i Umeå?

Vet inte, för att jag kommer härifrån

Kanel och socker eller sylt till risgrynsgröten?

Ehm.. Kanel och socker

Hur ofta väger du dig?

Aldrig nu för tiden.. Var ett halvår sen sist

Håller du för munnen när du hostar och isåfall hur?

Ja, i armvecket


Vilket år deltog kvinnor i riksdagsvalen för första gången?

Ingen aning..
(rätt svar- 1921)
Vad kallas träsktrollet Shreks vän, som är en åsna?
Eh.. Kommer inte på det just nu
(rätt svar- Åsnan)

Veckans fråga: Deltog du i Earth hour?
Det glömde jag helt bort


Kommentarer
Postat av: hemlis

haha "Vad kallas träsktrollet Shreks vän, som är en åsna?

Eh.. Kommer inte på det just nu

(rätt svar- Åsnan)

"



:D

2009-03-31 @ 16:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0