Marcus


Namn

Marcus

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Är rätt nöjd med mitt namn

Ålder

21

Vart är du på väg just nu?
Hem

Varför är du i Umeå?

Jag studerar till jägmästare

Har du någon gång blivit påkommen med att ha petat dig i näsan?

Antagligen

Kan du ta dig fram 10 meter hoppandes på ett ben?

Ja! Kan hoppa 15 meter om du vill. (Marcus bevisade även detta)

Är du mörkrädd?

Ja, det är jag faktiskt..


Vad heter Sveriges nationalsång?

Ehm.. Du gamla, du fria
Hur många björkar i Umeå används som brandskydd?

Runt 4000 stycken
(rätt svar- runt 3000 stycken)


Kommentarer
Postat av: jennie

hahah va kul att han demonstrerade sitt hoppande!

2009-03-23 @ 16:35:39
Postat av: Marcus

hmm, ja nu blev jag ju faktiskt lite besviken! trodde att jag var ett utvalt "offer" som du försökte ragga på och sen ha bloggen som ursäkt...tänk vad man kan inbilla sig saker när det kommer fram en söt tjej :)

2009-03-23 @ 16:38:29
Postat av: Tove

Haha! :D

2009-03-23 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0