Marcus


Namn

Marcus

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Öh.. Det var ju en bra fråga! Jag är nog rätt så nöjd med mitt namn!

Ålder

24

Vart är du på väg just nu?
Hem!

Varför är du i Umeå?

Pluggar till civilekonom

Har du klätt ut dig någon gång?

Ja.. till tjej! Det var på Halloween för två år sen, men liknade mer en tant!

Röker du?

Nej! Det är ju inte nyttigt

Hur skulle du förklara vad asfalt är för något?

Tjärgrus kallar jag det för


I vilket land ligger samhället Hakkas?

Geografi är inte min starka sida.. Kan inte ens gissa världsdel!
(rätt svar- Sverige)
Hur många tänder har normalt en fullvuxen människa?
Sånna grejer jag går runt å tänker på!.. 35 kanske.. 40?..
(rätt svar- 32)

Veckans fråga: Deltog du i Earth hour?
Jajamen det gjorde jag! 
 Släckte ner, tände ljus och hade högläsning ur en bok för min sambo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0