Kim


Namn

Kim

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Tror att jag skulle valt Kim i dagsläget.. Kanske inte om jag vart mindre

Ålder

23

Vart är du på väg just nu?
Jag ska till en projektredovisning

Varför är du i Umeå?

Jag pluggar till civilingenjör i datavetenskap

Är du rädd för sprutor?

Ja det är jag, det kan jag lova! Det är sprutor och flyga jag är mest rädd för..

Vilka språk kan du prata på?

Kan väl prata svenska och engelska.. Läste tyska med, men det kan jag inte prata

Skulle du kunna moona inför en folkgrupp?

Nej det tror jag inte, inte i nyktert tillstånd iaf.. Kanske på nån festival!


Vilken beteckning har man på sitt körkort om man får köra tung lastbil,
oavsett vikt på släpfordon?

Jag vet inte... Jag har bara vanligt B-körkort
(rätt svar- CE)
Vilket år visades "Sunes jul" som julkalender i SVT?
Oj... Sunes jul.. Det måste vara.. 94?..
(rätt svar- 1991)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0