Jonathan


Namn

Jonathan

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Klaus! Alltid tyckt att det ser kraftfullt ut

Ålder

21

Vart är du på väg just nu?
Jag är på väg hem för att laga middag!

Varför är du i Umeå?

Jag pluggar, till biomedicinsk analytiker

Har du tagit en banan ur korgen där det står -
"Varsågod, en banan till barnen!" i affären på den senaste tiden?

Aldrig sett en sån låda.. Men hade jag sett en hade jag nog tagit en!

Hur bra är du på kurragömma?

Jag är dålig på att gömma mig, men bra på att hitta!

När drog du en vit lögn senast?

Igår


Vem har namnsdag den 24 december?

Öhm.. Kunde det när jag var liten, men inte nu... Är det Adam?
(rätt svar- Eva)
Den andra frågan råkade jag formulera lite konstigt, så den stryker vi


Kommentarer
Postat av: jennie

snygg! :D

2009-03-24 @ 19:00:10
URL: http://jennieskriver.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Detta verkar en kul sida :) Vad var det för fråga som du strök? Minne fiskpinne.

2009-03-24 @ 19:18:35
Postat av: Tove

hehe.. jag kan ju säga om frågan bättre så kan du svara här istället så kan jag ändra det på sidan ;D

haha!



"vilken tidsepok var den första i mänsklighetens historia?"

2009-03-24 @ 19:47:15
Postat av: Jonathan

Hmm.. njae, låter som fusk, det. Gissar att tanken är att man inte ska hinna lägga tanke bakom svaren.

2009-03-27 @ 16:21:01
Postat av: Tove

det har du rätt i :)

2009-03-27 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0