Jenny


Namn
Jenny

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Jag är rätt nöjd med mitt namn

Ålder

21

Vart är du på väg just nu?

ska ut på promenad vid nydalasjön

Varför är du i Umeå?

Jag pluggar här till högskoleingenjör i byggteknik


Tycker du om katter?

Ja de är rätt söta, men är inget favoritdjur.. Jag föredrar hundar!

Har du nån gång klättrat i träd?
Ja, när jag var liten

Hur många tår har du?
10


Vad heter vår kung?

Carl Gustaf Bernadotte
(kunganamnet kanske mer känt, Carl XVI Gustaf)

Vad heter Spaniens huvudstad?

Oj.. Det vet jag faktiskt inte just nu
(rätt svar- Madrid)


Kommentarer
Postat av: Tove

Dina hundar är så otroligt fina!

2009-03-24 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0