Håkan


Namn

Håkan

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Oj.. Håkan!

Ålder

23

Vart är du på väg just nu?
Ica Mariehem

Varför är du i Umeå?

Pluggar till jägmästare

Vad åt du till frukost idag?

Havrepuffar med mjölk och blåbärssylt

Vilken lek tyckte du bäst om som liten?

Bygga koja

Hur ofta byter du underkläder?

Na, en gång om dagen


Vilket datum är Påskafton på i år?

Sextonde?
(rätt svar- 11 april)
Vad är en liger?
Ingen aning..
(rätt svar- korsning mellan en lejonhane och en tigerhona)

Veckans fråga: Deltog du i Earth hour?
Jag var på fest, och där var det mörkt med tända ljus!


Kommentarer
Postat av: Bräcke aka Fabio

JAG ÄSLKAR DIG! :D

2009-04-02 @ 15:41:11
Postat av: Asplund

vad söt du är..

2009-04-02 @ 23:07:41
Postat av: Mrs SLU

Du var den sötaste jag sett på länge! Synas på skogisfikat på söndag? Jag kommer ha på mig en rosa luciferkofta och sitta i chesterfieldfotöljen... Be there!

2009-04-07 @ 16:44:29
URL: http://www.slu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0