Veckorapport!

Så jäkla härligt att det är ljusare på kvällarna nu!!
   Och vilka vårkänslor man har om dagarna! :D

Jag ska iväg på påsklov mellan 9-21 april.. Göött!!!!
   Frågan är om jag ska intervjua folk så jag kan lägga upp en person om dagen där hemma, eller om jag ska ta ett uppehåll.. Får se vad jag hinner!

Denna veckan har jag intervjuat 17 personer!
  Har funkat bra med att ha en veckans fråga, även fast jag glömt ställa den två gånger!
Här kommer iaf en liten sammanfattning av Veckans Fråga som var "Deltog du i Earth hour?".




Kommentarer
Postat av: tomas

betyder det att killarna är sämre på att va snäll med moder jord? illa! tur att jag drar upp statistiken iaf :P

2009-04-05 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0