Sandra


(Sandra står till vänster på bilden)

Namn

Sandra

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Ehm.. Amen du det där varierar!

Ålder

23

Vart är du på väg just nu?
Hem

Varför är du i Umeå?

För att utbildningen till läkare fanns här

Hur gammal var du när du lärde dig cykla utan stödhjul?

Jag kommer inte ihåg, var väl i den åldern som man brukar vara..

Vad  lyssnar du på för sorts musik?

Det är väldigt humörberoende, just nu lyssnar jag på pianojazz

Brukar du skratta åt roliga historier folk drar även fast du inte tycker det var roligt?
Nja, bara åt mina kompisars

Hur långt ifrån planeten Tellus befinner vi oss just nu?

Inte speciellt långt hoppas jag..!
Vad kallas en "kvinnlig" kamel?
Honkamel?
(rätt svar- sto)

Veckans fråga: Har du påverkats av ipred-lagen?
Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0