Roman


Namn

Jag heter Roman
Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Det får jag tyvärr inte välja, så inget jag tänker på 
   Det är min mamma som valt mitt namn, och jag respekterar det hon valt

Ålder

29

Vart är du på väg just nu?
På väg hem, har inte så mycket mer här att göra!

Varför är du i Umeå?

Det var en svår fråga.. Har varit här sen 1994

Vad gör du när du sitter vid datorn?

Jag tycker väldigt mycket om youtube, där finns det mycket vetenskap och gamla tv-klipp.. Ser knappt på tv, så tittar på saker vid datorn istället. Så lyssnar jag på musik och använder mig av programmet Cubase

Vilket var ditt favoritämne i grundskolan?

Hade inga favoritämnen, det var mer beroende på vilken lärare man hade som avgjorde hur lektionerna blev

Vad bakar du helst?
Jag bakar ingenting. Gillar att äta, inte att laga

Vad kallas programledaren Johans kanin i bolibompa?

Jag är inte svensk, så jag vet inte
(rätt svar- Pipen)
Vilka färger ingår i Italiens flagga?
Röd, vit, grön

Veckans fråga: Animerad eller verklig film?
Ojojoj... Såg ju "Happy feet", den var seg.. Brukar oftast se verkliga filmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0