Lisa


Namn

Lisa
Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Oh.. Vilken svår fråga.. Ja.. Vad är detta för fråga, jag vet inte!

Ålder

26

Vart är du på väg just nu?
Jag är nog på väg hem

Varför är du i Umeå?

Jobbar

Vad är det lustigaste du ätit?

Tror inte jag har ätit så mycket lustigt.. Mest husmanskost

Har du deltagit i en tävling någon gång?

Ja, det har jag väl.. Typ på internet när man ska skriva slogans, men jag vann inte

Har du en person som du ser upp till?
Oj.. Nej inte så värst, inte nån jag skulle peka ut

Vad kallas den akne som oftast försvinner efter tonåren?

Oj.. Akne.. Finnar?
(rätt svar- acne vulgaris)
Hur länge lever ungefär en hamster?
Ja.. Fem år
(rätt svar- 2-4 år)

Veckans fråga: Animerad eller verklig film?
Verklig


Kommentarer
Postat av: tomas

måste säga att acne-frågan var svår :P

2009-04-24 @ 17:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0