Linnéa


Namn

Linnéa

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Jag skulle nog heta samma

Ålder

24

Vart är du på väg just nu?
Till en kompis

Varför är du i Umeå?

För att jag pluggar här till socionom

Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen?

Oh.. Jätteolika! Försover jag mig så tar det inte så lång tid

Har du somnat sittandes någon gång?

Ja, framför tv'n till exempel

Har du mycket hår i din näsa?

Oj.. Nej, medelmycket


Vad är en fogsvans för något?

Oh, ett verktyg kanske?
(rätt svar- en såg, om man ska vara mer specifik)
Vad hette de sju dvärgarna i Snövit?
Kloker, Butter, Trötter, Toker.. Prosit.. Hmm..  Man glömmer alltid någon!
(rätt svar- även Blyger och Glader)

Veckans fråga glömde jag ännu en gång!! Deltog du i Earth hour, Linnéa?



Kommentarer
Postat av: ...

Inte för att vara nedlåtande och reducera henne till ett objekt eller så - men vilken söt tjej!! Coola svar dessutom...

2009-04-05 @ 03:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0