Lina


Namn

Lina
Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Oj.. Nåt snyggt och kort som Eva!

Ålder

Jag är 23

Vart är du på väg just nu?
Jag är på väg till sjukhuset för att äta lunch med några kompisar

Varför är du i Umeå?

För att jag har studerat, och nu har jag sambo här så har inte flyttat tillbaka!

Har du varit på High Chaparral i småland någon gång?

Nej jag har aldrig vart i småland

Tror du på spöken?

Ja, det tror jag på. Vart med om saker som faller, och jobbat i vården.. Så när folk dör blir det en annan stämning, men tror mer på andar

Vad skulle du göra om det kom en massa krokodiler springandes mot dig?
Jag skulle nog springa ifrån dem, försöka iallafall!

Vad är fil(mjölk) en äldre, norrländsk förkortning av?

Ingen aning
(rätt svar- filbunke)
Vad kallade man tidigare filmjölk för i mellansverige?
I mellansverige.. Vet inte
(rätt svar- surmjölk)

Veckans fråga: Animerad eller verklig film?
Verklig


Kommentarer
Postat av: tomas

du och dina smålandsfrågor.. tänk på att det inte är så vanligt som du tror din smålänning ;) haha

2009-04-19 @ 20:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0