Leon


Namn

Leon

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Jag vet inte

Ålder

26

Vart är du på väg just nu?
Jag ska hem

Varför är du i Umeå?

Jag studerar finans här, och just nu svenska

Var skulle du helst vilja vara just nu?

Jag vet inte

Vad ritade du för något sist?

Kanske förra gången när jag hade redovisning att jag ritade nåt till det

Har du någon annorlunda kunskap?
Jag vet inte.. Är ganska bra på basket och badminton

Vilken småländsk ort förknippar man ofta polkagrisar med?

Nej.. Jag vet bara var småland ligger
(rätt svar- Gränna)
Vilken sorts böna är choklad baserad på?
Kakaobönan

Veckans fråga: Har du påverkats av ipred-lagen?
Inte så mycket, lite kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0