Lars


Namn

Lars
Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Eh.. Axel!

Ålder

25

Vart är du på väg just nu?
Till jobbet på sjukhuset

Varför är du i Umeå?

Jag ville se nånting annat än lilla Hortlax

Vad gör du helst på en ledig dag?

Helst på en ledig dag är jag utomhus.. Sportar gärna

Brukar du tjuvlyssna på vad andra pratar om?

Nej

Vad beställer du inne på en pizzeria?
Jag har nog fastnat för pizza med bacon och ägg på.. Eller väldigt kryddig ostpizza!

Hur många procent fruktjuice måste i princip juice bestå av för att få säljas under namnet juice?

Ja du.. Jag skulle nog vilja säga att det bara är fruktjuice
Vilket år spelade Sverige sin första landskamp i fotboll?
Oj.. Det har jag ingen aning om, men skulle kunna vara i början av 1900-talet
(rätt svar- 1908)

Veckans fråga: Animerad eller verklig film?
Ehm.. Verklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0