Johan


Namn
Johan

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Det här är ju jättesvårt.. När jag var liten ville jag heta Filip!

Ålder

23

Vart är du på väg just nu?
Hem

Varför är du i Umeå?

Uppväxt här och pluggar här till psykolog med idrott och hälsa som inriktning

Hur ofta äter du på restaurang?

En-två gånger i månaden kanske.. Så ofta jag har råd

Vad får dig att bli riktigt glad?

När nån har gjort nåt för mig som de inte hade behövt

Har du brutit något ben?
Nej det har jag faktiskt inte.. Stukning som värst av stortån

Vad heter Storbritanniens flagga?

Vad den heter.. Får chansa på jolly jumper!
(rätt svar- Union Jack)
Vad kallas grisens ungar?
Kultingar

Veckans fråga: Har du påverkats av ipred-lagen?
Lite.. Jag blev intervjuad av Tv4 Västerbotten om det idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0