Emelie

(Emelie ville inte vara med på bild, men hon sa att jag kunde ta en när hon gick iväg)

Namn

Emelie

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Emma

Ålder

21

Vart är du på väg just nu?
Till Malin

Varför är du i Umeå?

Jag hälsar på Åsa och kollar på skolan som jag förhoppningsvis ska börja i

När steg du upp idag?

Klockan nio

Vilken färg har du på väggarna i ditt sovrum?

Röd-orange

Hur många sms skickar du om dagen?

fem-sex stycken


Om du dricker ölsorten Kamenitza, i vilket land befinner du dig troligen i då?

Italien?
(rätt svar- Bulgarien)
Vad hette artisten från Huskvarna som framförde låten "Tusen bitar"?
Ingen aning
(rätt svar- Björn Afzelius)

Veckans fråga: Deltog du i Earth hour?
Ja, det gjorde jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0