Maria


Namn

Maria

Om du själv fått välja ditt namn, vad skulle du då hetat?

Ojdå.. Ja.. Ne men Maria är väl bra!

Ålder

25

Vart är du på väg just nu?
till ICA

Varför är du i Umeå?

För att jag pluggar här till läkare

Hur skulle du reagera om det kom en giraff gåendes bakom mig?

Jag skulle bli väldigt förvånad!

När anser du att en person är vuxen?

Oj, vad svårt.. Ja du, borde väl va när man tar ansvar för sin egen ekonomi och flyttar hemifrån

Hur länge borstar du dina tänder om dagen?
Hmm.. Kanske en minut sammanlagt

Vad heter Finlands presidet?

Ojdå!.. Vad sjutton heter hon, kan ju det..
(rätt svar- Tarja Halonen)
Hur många halskotor har en giraff?
Sju

Veckans fråga: Har du påverkats av ipred-lagen?
Hehe.. Nej, jag har aldrig förstått hur man laddar ner riktigt.. Jag kör med spotify!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0